Anularea unui zbor

    Zborul meu a fost anulat. Ce opțiuni am?

    Compania aeriană v-a anulat zborul?
    În această situaţie aveți dreptul de a alege între o nouă dată a zborului sau rambursarea biletului. În cazul unei rambursări, puteți primi, de exemplu, un voucher, puncte pe care le puteţi utiliza sau bani. Decizia cu privire la forma de rambursare aparține companiei aeriene. FlyVoyage, la fel ca în cazul companiilor aeriene, are proceduri de rambursare ca să ne asigurăm că primiți cea mai bună soluție.
    Procedura de anulare a zborului de către compania aeriană depinde dacă FlyVoyage sau compania aeriană v-a contactat direct în legătură cu rezervarea dvs.
    Sunt contactat/ă de FlyVoyage
    Dacă FlyVoyage v-a trimis prin email informațiile privind anularea zborului, procedura de rambursare va fi următoarea:

    1)Vă informăm despre anularea zborului dvs. de către compania aeriană.

    2)Contactăm compania aeriană pentru informații privind opțiunile de returnare disponibile.

    3)După ce primim informaţiile, vă trimitem un mesaj cu opțiunile de rambursare disponibile: rambursare în cont, voucher sau puncte. Tipurile de rambursare depind în întregime de compania aeriană.

    4)Dumneavoastră alegeți ce metodă de rambursare preferaţi

    5)Dacă rezervarea dvs. include mai multe bilete, vă vom trimite detalii despre opțiunile de rambursare disponibile într-un singur mesaj sau în mesaje separate.

    Nu uitați! Rambursarea unui bilet neutilizat include costul biletului și taxele de aeroport. Este posibil ca alte produse sau servicii FlyVoyage furnizate împreună cu biletul să nu fie rambursabile.