Persoane cu dizabilităţi:

    Informaţii specifice de călătorie:

    Cu scopul de a vă oferi cea mai bună asistenţă pe durata călătoriei, vă rugăm să ne notificaţi cu privire la orice cerere de asistenţă specială la momentul efectuării rezervării dar nu mai târziu de 72 de ore înainte de plecarea zborului.
    Când efectuaţi rezervarea, în cazul în care călătoria dumneavostră implică un al doilea zbor, vă rugăm să aveţi în vedere o diferenţă de cel puţin o oră şi jumătate între zboruri.
    Pentru siguranţa şi confortul dumneavostră, trebuie să luăm în considerare mai mulţi factori, precum: starea dumneavostră generală de sănătate şi tipul de dizabilitate, echipamentul solicitat, transportatorii aerieni implicaţi şi limitele maxime pe tip de aeronavă, înainte de a vă putea confirma cererea de asistenţă specială. Din cauza numărului limitat de locuri destinate pasagerilor cu mobilitate redusă, din aeronave, vă recomandăm să vă efectuaţi rezervarea în avans.
    Cu toate că, în mod obişnuit, autorizarea medicală nu este necesară, vă recomandăm să contactaţi medicul curant pentru a determina dacă puteţi călători în următoarele cazuri:
    -Dacă aveţi nevoie de o targă;
    -Dacă aveţi nevoie de un incubator;
    -Dacă sunteţi gravidă;
    -Dacă aţi fost supus recent unei intervenţii chirurgicale;
    -Dacă aveţi nevoie de oxygen;
    -Dacă suferiţi de o boală contagioasă.
    -Dacă aveţi nevoie de asistenţă medicală sau îngrijire specială pe durata zborului.
    Pentru toate cazurile menţionate mai sus, este necesar să prezentaţi un certificat medical, emis de către medicul curant, care să specifice că puteţi călători la data şi pe ruta solicitată.
    Dacă aveţi nevoie de o targă sau de un incubator, vă rugăm să aveţi în vedere că există anumite limitări funcţie de tipul de aeronavă, conform celor menţionate mai jos.
    Vă rugăm să luaţi în calcul faptul că pentru acest tip de servicii se percep costuri suplimentare, atât pe aeroportul de plecare cât şi pe cel de destinaţie. Aceste costuri implică accesul ambulanţei de la/către aeronavă şi în zonele restricţionate ale aeroportului. Pentru a primi informaţii cu privire la tarifele aplicabile, vă rugăm să luați legătura cu un operator FlyVoyage.
    Pasagerii cu mobilitate redusă:
    În cazul în care mobilitatea dumneavoastră este redusă ca urmare a unei dezabilități de scurtă durată, permanente, motorii, vizuale, auditive, mintale, ca urmare a vârstei sau a vreunei afecțiuni, agenția noastră se angajează să vă furnizeze asistență pe toată durata zborului cu scopul de a vă asigura confortul.
    Pentru siguranţa pasagerilor cu dizabilităţi sau cu mobilitate redusă, agenția noastră poate solicita prezenţa unui însoţitor care are scopul de a vă oferi asistență în caz de urgență sau pentru a vă satisface nevoile de bază (utilizarea toaletelor din aeronavă, hrănirea sau administrarea medicamentelor).
    Prezența unui însoțitor este necesară numai în următoarele situații:
    -Dacă pasagerul suferă de o dizabilitate mentală gravă care nu îi permite să înțeleagă și să pună în practică instrucțiunile de siguranță.
    -Dacă pasagerul este surdo-mut, împiedicând, astfel, posibilitatea comunicării cu echipajul
    -Dacă pasagerul necesită îngrijire specială sau asistenţă medicală pe durata zborului.
    -Dacă dizabilitatea în cauză (spre exemplu, pierderea ambelor brațe) nu permite pasagerului să se hrănească singur sau să utilizeze toaletele aeronavei.
    -Dacă starea fizică a pasagerului îl împiedică să ia parte la o posibilă evacuare a aeronavei.
    Pentru siguranța dumneavoastră, nu puteți călători pe un rând cu acces la ieșirea de urgență sau pe randurile situate imediat in fata si in spatele randurilor cu acces la iesirea de urgență..