Neregularităţi bagaje:

    Daca bagajul dvs. a fost pierdut sau deteriorat, va rugam sa ne trimiteti o reclamatie scrisa.

    În cazul în care la sosirea la destinaţie, bagajul este deteriorat sau nu a sosit cu acelaşi zbor cu dumneavoastră, vă rugăm contactaţi birourile ' Lost & Found'înainte de părăsirea zonei restricţionate de vamă/benzi bagaje a aeroportului.
    Reclamatiile scrise trebuie insotite de o copie a biletului de calatorie,copii ale etichetelor de bagaj si copia constatarii de lipsa/deteriorare bagaj.
    În cazul în care greutatea bagajului pasagerului nu este înregistrată în buletinul de bagaj, se consideră că greutatea acestui bagaj înregistrat nu depăşeşte greutatea admisă gratuit la transport, corespunzător clasei de călătorie pentru care a fost plătit tariful.
    Anumiţi transportatori nu îşi asumă responabilitatea pentru transportul obiectelor fragile, de valoare sau perisabile. Informaţii suplimentare pot fi obţinute de la transportator.
    Deteriorarea bagajului sau a conţinutului acestuia din cauza bunurilor fragile sau perisabile lăsate în bagajul de cală nu intră în responsabilitatea transportatorului

powered by Q Travel Cloud, un produs Acqua Ltd. Toate drepturile rezervate | 2020