Cum intru in posesia biletului:

Biletul de avion se emite in format electronic și se trimite pe adresa de e-mail indicată de dumneavoastră, iar acest document reprezintă confirmarea rezervării. Vă rugăm să verificați adresa de e-mail in momentul rezervării, pentru a primi biletul cat mai rapid posibil. Dacă ați constatat că nu ați primit confirmarea rezervării pe e-mail vă rugăm să ne contactați deoarece este posibil sa fi introdus o adresă incorectă și din acest motiv confirmarea să nu fi ajuns la dumneavoastră.


Despre FlyVoyage.ro:

FlyVoyage.ro este un serviciu de rezervari online sau prin telefon. Prin intermediul FlyVoyage.ro, poti achizitiona bilete de avion, rezerva camere de hotel si pachete turistice oriunde in lume


Cum pot rezerva un zbor:

Site-ul FlyVoyage.ro permite alegerea tuturor detaliilor călatoriei dumneavoastră, și plata online cu unul din cardurile Visa sau Mastercard. In cazul in care faceți rezervarea prin telefon puteți efectua plata cash in agenția noastră sau prin depunere numerar in contul nostru. Puteți depune numerar la una dintre filialele băncilor indicate.


Servicii speciale

Este posibilă solicitarea unor servicii speciale (scaun cu rotile, dacă aveti bagaje cu dimenisuni neobișnuite, dacă doriți să efectuați modificări in rezervare). Pentru acestea vă rugăm să ne contactați telefonic in cursul zilei in care ați făcut rezervarea. Vă stăm la dispoziție cu informații și asistență pentru rezervări și călătorie.


IMPORTANT!

Inainte de achiziționarea biletelor de avion și inainte de inceperea călătoriei vă recomandăm să verificați condițiile de călătorie, luand legătura fie cu Poliția de Frontieră, fie cu ambasada țării in care veți efectua călătoria dar nu in ultimul rand și cu ambasadele sau consulatele țărilor pe care le veți tranzita pentru a afla cele mai bune informații referitoare la călătoria dumneavoastră. Numărul de telefon al Departamentului Poliției de Frontieră este: 021.9590


Schimbarea/anularea rezervarii:

Dacă ați făcut o rezervare pe site-ul FlyVoyage.ro și doriți să modificați datele zborului, trimiteți un e-mail către operatorii noștri si veți fi contactat în cel mai scurt timp posibil. Pentru eventualele modificări, vă rugăm sa ne trimiteți codul de rezervare furnizat odată cu primirea confirmării, trimisă de către sistemul FlyVoyage.ro

E-mail: contact@flyvoyage.ro 


Asistență și reclamații:

Dacă ați făcut o rezervare pe FlyVoyage.ro și doriți sa solicitați o verificare, informații despre tranzacția efectuată cu cardul de credit, să semnalați o defecțiune a site-ului, sau dacă nu ați primit confirmarea rezervării în cel mult 24 de ore de la efectuarea plății, ne puteți contacta telefonic sau prin e-mail.


Modalitati de plata:

Site-ul FlyVoyage.ro permite alegerea tuturor detaliilor călătoriei dumneavoastră, și plata online cu unul din cardurile Visa sau Mastercard. În cazul în care faceți rezervarea prin telefon puteți efectua plata cash în agenția noastră sau prin depunere numerar în contul nostru. Puteți depune numerar la una dintre filialele băncilor indicate.


ATENȚIE: Inainte de a efectua transferul bancar trebuie să ne contactați pentru a vă reconfirma tariful,iar ulterior trebuie să ne trimiteți o copie dupa ordinul de plată.


CONTURI BANCARE RAIFFEISEN BANK:

CONT EURO: RO68RZBR0000060013002116

CONT RON: RO92RZBR0000060013002072

Biletul de avion poate fi tiparit alb negru?

Da. Culoarea de printare nu contează. Biletul electronic poate fi printat alb și negru. Dacă aveți întrebări, vă rugăm să ne lăsați un mesaj în secțiunea de contact de pe site. Solicitarea dvs. va fi tratată cu prioritate și vom reveni cu un răspuns cât mai curând posibil..


Care este răspunderea companiilor aeriene privind deteriorarea bagajelor?

Răspunderea pentru daune, distrugerea sau pierderea bagajelor în timpul transportului vor fi suportate de companiile aeriene.Dacă aveți întrebări, vă rugăm să ne lăsați un mesaj în secțiunea de contact de pe site. Solicitarea dvs. va fi tratată cu prioritate și vom reveni cu un răspuns cât mai curând posibil.


Care sunt clasele de tarifare oferite de companiile aeriene?

Cele mai multe companii aeriene de linie oferă trei clase de tarifare:
clasa economică(economy class)
clasa business (business class)
clasa întâi (first class)

Wizz Air, Ryanair și easyJet oferă doar o singură clasă de servicii - clasa economică.Dacă aveți întrebări, vă rugăm să ne lăsați un mesaj în secțiunea de contact de pe site. Solicitarea dvs. va fi tratată cu prioritate și vom reveni cu un răspuns cât mai curând posibil.


Care sunt companiile aeriene mai ieftine?

Cele mai ieftine bilete de avion sunt cele oferite de companiile aeriene low cost. Cu toate acestea, vă rugăm să rețineți că aceste linii percep taxe suplimentare pentru mai multe servicii, cum ar fi transportul bagajelor sau check-in-ul la aeroport. Înainte de a rezerva biletul de avion urmăriți și ofertele companiilor aeriene de linie, care de multe ori sunt mult mai bune decât cele oferite de companiile low cost, mai ales pentru că acestea nu percep taxe suplimentare pentru anumite servicii. Dacă aveți întrebări, vă rugăm să ne lăsați un mesaj în secțiunea de contact de pe site. Solicitarea dvs. va fi tratată cu prioritate și vom reveni cu un răspuns cât mai curând posibil.


Ce este bagajul de cală?

Bagajul de cală este principalul bagaj al pasagerului și este transportat în cala avionului. Acesta trebuie înregistrat și predat companiei aeriene la biroul de check-in. Mai multe despre bagajul de cală aflați aici. Dacă aveți întrebări, vă rugăm să ne lăsați un mesaj în secțiunea de contact de pe site. Solicitarea dvs. va fi tratată cu prioritate și vom reveni cu un răspuns cât mai curând posibil.


Ce este bagajul de mână?

În cadrul companiilor low-cost, geanta de mână este considerată bagaj deoarece pasagerii pot călătorii doar cu un singur bagaj de mână. Astfel, în cazul în care călătoriți cu o singură valiză la îndemână, geanta de mână/ umăr, servieta, laptopul etc., trebuie să nu depășească dimensiunile stabilite de către compania aeriană. Cele mai multe companii aeriene de linie permit să luați la bordul aeronaei, pe lânga bagajul de mână și geanta, laptopul sau servieta. Dacă aveți întrebări, vă rugăm să ne lăsați un mesaj în secțiunea de contact de pe site. Solicitarea dvs. va fi tratată cu prioritate și vom reveni cu un răspuns cât mai curând posibil.


Ce este check-in-ul în aeroport?

Check-in-ul presupune controlul documentelor de călătorie, iar la ghișeele de check-in, reprezentanții companiei aeriene vor face controlul documentelor. După control, pasagerul primeste cartea de îmbarcare, care vă dă dreptul să urcați la bordul aeronavei și codul de identificare al bagajului, care este atribuită aeronavei. La sosirea la aeroport, fiecare pasager trebuie să meargă, în primul rând, la check-in pentru a arăta documentele și obține cartea de imbarcare. Unele companii aeriene percep o taxă suplimentară check-in-ul în aeroport - cum ar fi Wizz Air sau Blue Air. Înainte de plecare, asigurați-vă că verificați la aeroport că biletul dumneavoastră este plătit. Informații cu privire la taxele de vamă, veți găsi în normele compania aeriană. Mai multe despre check-in-ul la aeroport aflați aici. Dacă aveți întrebări, vă rugăm să ne lăsați un mesaj în secțiunea de contact de pe site. Solicitarea dvs. va fi tratată cu prioritate și vom reveni cu un răspuns cât mai curând posibil.


Ce este check-in-ul online?

Check-in-ul online se realizează pe Internet și este un serviciu oferit în prezent de majoritatea companiilor aeriene. Acesta trebuie efectuat înainte de a merge la aeroport. Pentru unele companii check-inul online este obligatoriu(ex:Wizz Air,Ryan Air)


powered by Q Travel Cloud, un produs Acqua Ltd. Toate drepturile rezervate | 2020