Întrebări frecvente privind rezervările

    Rezervare neconfirmată. Cum pot verifica statusul acesteia?

    Confirmarea rezervării este transmisă printr-un e-mail după efectuarea rezervării și a plății biletelor. Ne puteti contacta telefonic sau pe adresa de e-mail pentru confirmare.

    Nu am primit cartea de îmbarcare

    Trimitem cărțile de îmbarcare către adresa de e-mail furnizată în timpul procesului de rezervare cu 48 de ore până la 8 ore înainte de ora programată de decolare. În cazul în care călătoria dvs. este compusă din zboruri MultiLine, cărțile de îmbarcare vor fi trimise prin e-mail-uri separate.
    Dacă zborul dvs. este programat în mai puțin de 8 ore și nu sunteți în posesia cărților de îmbarcare, verificați secțiunea SPAM și verificați ce adresă de e-mail a fost folosită în timpul rezervării. Este posibil ca permisele de îmbarcare să fi fost transmise către o altă adresă de e-mail decât cea verificată de dvs.
    Atenție! În cazul zborurilor care necesită furnizarea unor date suplimentare în formularul de check-in, cărțile de îmbarcare vor fi transmise numai după completarea informațiilor solicitate. Dacă în rezervarea dvs. sunt incluși și alți pasageri, asigurați-vă că informațiile solicitate au fost transmise pentru fiecare pasager în parte.

    Cum pot adăuga bagaj de cală?

    Bagajele înregistrate (de cală) pot fi achiziționate în timpul procesului de rezervare sau adăugate ulterior, dar nu mai târziu de 12 de ore înainte de zbor.
    Exemple de opțiuni posibile în funcție de linia aeriană ce urmează sa opereze zborul:
    Ryanair (preț segment zbor/pasager):
    10 kg, 1 bagaj 55 x 40 x 20 cm – de la 14 EUR până la 28 de EUR*
    20 kg, 1 bagaj 81 x 119 x 119 cm – de la 27 de EUR până la 51 de EUR*
    Wizz Air (preț segment zbor/pasager):
    10 kg, 1 bagaj – de la 12 EUR până la 28 EUR*
    20 kg, 1 bagaj – de la 14 EUR până la 51 de EUR*
    32 kg, 1 bagaj – de la 20 de EUR până la 73 de EUR*
    *Tarifele sunt stabilite de către companiile aeriene și pot fi modificate. Valorile exemplificate sunt orientative.

    Cum pot achiziționa serviciul de îmbarcare prioritară?

    Serviciul de îmbarcare prioritară poate fi achiziționat în timpul procesușui de rezervare sau adăugat ulterior, dar nu mai târziu de 12 de ore înainte de ora programată de decolare a zborului.
    Atenție! Serviciul de îmbarcare prioritară este limitat la un număr maxim de pasageri pe zbor și este posibil ca în anumite situații să fie indisponibil.
    Exemple de opțiuni posibile în funcție de linia aeriană ce urmează sa opereze zborul:
    Blue Air(tarif pe segment de zbor/pasager):
    Pasagerii au posibilitatea de a lua in avion un bagaj de mana aditional (respectiv a doua piesa de bagaj de mana) avand urmatoarele dimensiuni 55 x 40 x 20 cm (MAX. 10 KG);
    Tariful pentru acest serviciu daca este achizitionat in timpul rezervarii este de 30 EUR iar daca este achizitionat la aeroport, tariful este 50 EUR.
    Ryanair (tarif pe segment de zbor/pasager):
    îmbarcarea în avion cu prioritate oferă posibilitate de călători cu un bagaj personal de dimensiuni maxime de 40 x 20 x 25 cm și un bagaj de mână, având dimensiuni maxime de 55 x 40 x 20 cm, cu o greutate de până la 10 kg – de la 9 EUR până la 18 EUR*
    Wizz Air (tarif pe segment de zbor/pasager):
    îmbarcarea în avion cu prioritate oferă posibilitate de călători cu un bagaj personal de dimensiuni maxime de 40 x 30 x 20 cm și cu o greutate de până la 10 kg și al doilea bagaj de mână cu dimensiuni maxime de 50 x 40 x 23 cm și cu o greutate de până la 10 kg – de la 7 EUR până la 31 de EUR*
    *Tarifele sunt stabilite de către companiile aeriene și pot fi modificate. Valorile exemplificate sunt orientative.

    Pasager înregistrat cu date greșite. Ce ar trebui să fac?

    Majoritatea companiilor aeriene nu permit schimbarea datelor de identificare a pasagerilor. În anumite situații excepționale este posibil să corectați datele eronate însă tariful perceput pentru astfel de modificări depinde de politica liniei aeriene respective.
    Orice informație incorectă cu privire la pasageri, cum ar fi:
    scriere eronată a prenumelui sau a numelui,
    dată de naștere eronată,
    tip eronat al pasagerului (adult/copil)
    trebuie comunicate imediat. Consultanții noștri vor verifica posibilitatea de a corecta erorile menționate mai sus, vă vor informa despre taxele posibile aplicabile pentru modificare și vor contacta companiile aeriene pentru corectarea datelor din bilet.
    Atenție! Lipsa caracterelor speciale sau a diacriticelor (de ex: č, é, ö, ă, ș, ț, î, â), precum și a spațiilor și cratimelor în compunerea numelor de familie existente pe bilet nu constituie o eroare. Companiile aeriene nu utilizează astfel de caractere.

    Cum pot achiziționa serviciul de alegere a locului?

    Sistemele de rezervare ale companiilor aeriene alocă în mod aleatoriu locurile în avion. În cazul unei rezervări pentru mai mulți pasageri, transportatorii aerieni nu alocă locuri alăturate persoanelor care călătoresc împreună (singura excepție de la această regulă este constituită de situația în care un copil călătorește cu un însoțitor). Pentru a evita acest inconvenient, vă recomandăm să achiziționați serviciul de alegere a locului.
    Serviciul poate fi cumpărat în timpul procesului de rezervare (opțiune valabilă doar pentru anumite companii aeriene) sau contactându-ne prin intermediul formularului de contact.
    Rezervarea unui loc este un serviciu contra cost, iar prețul acestuia depinde de fiecare companie aeriană și de tipul locului ales. În urma primirii solicitării dvs., consultanții noștri vă vor trimite informații cu privire la disponibilitatea și prețul locurilor preferate.
    Prețul serviciului poate varia între 4,5 EUR și 26 de EUR pentru fiecare persoană și pentru fiecare segment de zbor.*
    Atenție! Numărul locurilor libere din avion se modifică în mod dinamic, iar locurile cerute pot fi indisponibile.
    * Tarifele sunt stabilite de către companiile aeriene și pot fi modificate. Valorile exemplificate sunt orientative.

    Doresc să anulez o rezervare. Cum procedez?

    În cazul celor mai multe dintre companiile aeriene low-cost (inclusiv Ryanair, Wizz Air, easyJet, Laudamotion) returnarea biletului nu este acceptată. Companiile aeriene stipulează în condițiile de rezervare faptul că biletele sunt nerambursabile.
    În cazul companiilor aeriene de linie (de ex: Tarom, Lufthansa, Air France,Turkish Airlines), posibilitatea și regulile de returnare a biletului sunt specificate în condițiile tarifare.

    Am nevoie de asistență la aeroport. Ce ar trebui să fac?

    Cerere pentru asistență specializată la aeroport ar trebui comunicată imediat după rezervarea biletului. Timpul limită în care compania aeriană sau aeroportul trebuie informate despre această necesitate depinde de politica transportatorului aerian respectiv. Asistența specială este acordată gratuit, având dreptul de a beneficia de aceasta persoanele cu dizabilități și mobilitate redusă. Cu toate acestea pot exista anumite limitări ale disponibilității de acordare a asistenței stabilite de fiecare companie aeriană în parte.
    Dacă aveți întrebări, vă rugăm să ne lăsați un mesaj în secțiunea de contact de pe site. Solicitarea dvs. va fi tratată cu prioritate și vom reveni cu un răspuns cât mai curând posibil.