Cum plătesc rezervarea?


Site-ul FlyVoyage.ro permite alegerea tuturor detaliilor călătoriei dumneavoastră, și modalități multiple de plată.
1. Plată online prin card bancar
De ce?
- Este rapid si confortabil;
- Datele tale sunt in siguranta deoarece tranzactiile sunt procesate de partenerii nostri MobilPay;
- Esti mereu in control.
Poti plati online folosind un card Visa, MasterCard, Maestro 2. Iti este mai usor sa achiti prin transfer bancar?
Plata poate fi efectuată în numerar prin depunere sau prin transfer bancar în conturile FlyVoyage.ro deschise la urmatoarele conturi:
CONTURI BANCARE - Raiffeisen Bank
RO92RZBR0000060013002072 - RON
RO68RZBR0000060013002116 - EURO
3. Plata cash la sediul FlyVoyage.ro
Poți plăti la sediul nostru(Piatra Neamt: Bd. Republicii, Nr. 42, Vila 4.Bacau: Buhusi, Bd. Republicii, Nr. 12) atăt numerar cât și cu un card bancar.
În cazul în care faceți rezervarea prin telefon puteți efectua plata cash în agenția noastră sau prin depunere numerar în contul nostru.
Puteți depune numerar la una dintre filialele băncilor indicate.
Finalizați rezervarea plătind prin Pay-by-Link!
Urmați acești pași:
Solicitați agenților nostri opțiunea de plată Pay-by-Link
Verificați prețul final al rezervării și faceți click pe „Plătesc în siguranță”
Veți fi direcționat către pagina de plată NETOPIA mobilpay, unde trebuie să vă conectați la contul dumneavoastră bancar
După plată, veți primi toate detaliile pe adresa de e-mail indicată de dumneavoastră.
Informații importante
În cazul în care plata nu va fi realizată în termenul indicat, rezervarea dumneavoastră poate fi anulată. Plata trebuie efectuată în moneda în care ați făcut rezervarea.
Fie că platesți prin transfer bancar sau depunere numerar trebuie să completați ordinul de plată corect și complet. Asigura-ți-vă ca ați notat codul de rezervare și referința plății. Rezervarea se poate face cu minimum 7 zile înainte de data călătoriei.
Dacă nu ați primit biletele prin email în 3 zile lucrătoare de la efectuarea transferului bancar, vă rugăm să ne contactați pentru a verifica dacă plata a fost confirmată. Ne puteți contacta prin email, completând un formular sau sunând la Call Center.
Este posibil sa vă solicităm dovada efectuării plătii, în cazul în care aceasta nu poate fi verificată. După confirmarea plății, veți primi biletele pe adresa de email comunicată în rezervare.
ATENȚIE: Înainte de a efectua transferal bancar trebuie să ne contactați pentru a vă reconfirma tariful.
Program agentie:
Luni - Vineri: 8:30 - 19:30
Sambata-Duminica: 10:30-17:00