Trebuie să depui o reclamație formală


Suntem întotdeauna aici pentru a te ajuta.
Cea mai rapidă modalitate de a depune reclamația și de a îți fi rezolvată problema de către echipa noastră de asistență clienți este să completezi Formularul de contact online.
Acest formular ne va ajuta să direcționăm problema către persoana potrivită și îți vom răspunde în termen de 30 zile lucrătoare.
Trebuie să depui o reclamație formală
Dacă nu dorești să utilizezi Formularul nostru de reclamații online, ne poți trimite o scrisoare prin poștă.
Include toate informațiile, astfel încât să ne putem ocupa de reclamația ta cât mai eficient posibil:
· Numele tău complet (așa cum apare pe bilet)
· Numărul de referință al rezervării tale
· Detaliile zborului (data și numărul zborului)
· Detaliile tale de contact preferate; adresa de e-mail, numărul de telefon sau adresa poștală
Te rugăm să o trimiți prin poștă la adresa de mai jos și îți vom răspunde în termen de 15 zile lucrătoare:
FlyVoyage Customer Service Department, Piatra Neamt: Bd. Republicii, Nr.42, Vila 4
Dacă dorești să ne contactezi prin intermediul formularului nostru online, fă clic pe butonul „Contact”. Îți vom răspunde în 3 - 5 zile lucrătoare

Aveți nevoie să ne contactați urgent?


Suntem întotdeauna aici pentru a te ajuta.
Întrebări ulterioare rezervării/Schimbări ale zborurilor: 0753.774.542 / 0746.677.740 -
Vorbitori de limba engleză.
Liniile noastre sunt disponibile:
Luni - Vineri: 09am - 19pm
Sâmbătă: 09am - 18pm
Duminică: 10am - 16pm
Opinia dumneavoastră este importantă pentru noi.
Vă rugăm să ne transmiteţi sugestiile, sesizările sau reclamaţiile dvs. prin intermediul formularului de contact:
Reclamaţii legate de zbor -> Reclamaţii legate de bagaje -> Sugestii ->
Dacă ați făcut o rezervare pe FlyVoyage.ro și doriți sa solicitați o verificare, informații despre tranzacția efectuată cu cardul de credit,să semnalați o defecțiune a site-ului, sau dacă nu ați primit confirmarea rezervării în cel mult 24 de ore de la efectuarea plății, ne puteți contacta telefonic sau prin e-mail.
În cazul unor urgențe, vă recomandăm să sunați la Centrul telefonic, deoarece poate dura 30 de zile pentru a răspunde la întrebarea dumneavoastră.
powered by Q Travel Cloud, un produs Acqua Ltd. Toate drepturile rezervate | 2020